Itt a madaras Adidas – életképes lehet-e egy „nemzeti sportmárka”?

Sportszermárka ekkora lendülettel nem indult még, mint Mészáros Lőrinc 2Rule-ja. Igaz, ennyi támadást sem kapott soha más. A digitális Heti Válasz legfrissebb számában megvizsgáljuk, életképes lehet-e üzletileg egy nemzeti sportmárka és egyáltalán létezik-e ez a kategória?
Mitől lesz nemzeti márka a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó 2Rule, amely valósággal berobbant a piacra? És vajon joggal nevezi-e a magyar labdarúgás elsőszámú megmondóembere nemzeti márkának az Adidast, meg a dán Hummelt? Milyen különféle üzleti modellek állnak nagyobb és a kisebb sportmárkák között, és hol lehet pénzt találni a viszonylag kicsi, ám kétségkívül egyre bővülő magyar piacon? Egyáltalán: hogyan működik ez a sajátos magyar piac és tényleg igaz-e, hogy csak a 2Rule az, amelyik nem tisztességes versenyben akar az élre törni?
![]() |
|
Válaszok a friss Heti Válaszban. Lapunk jelenleg csak elektronikus formában kapható a Digitalstand.hu oldalon. Csak egy kattintás!